دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 خرداد 1397 - 00:48
رئیس فدراسیون آسیایی قوی ترین مردان جهان مطرح کرد ؛

زیر بار فشارها و تحریم‌های اماراتی‌ها نرفتم 

رئیس فدراسیون آسیایی قوی ترین مردان جهان گفت: به خاطر ارزش های نظام و محکوم کردن اقدامات حاکمان امارات، رقابت های قوی ترین مردان جهان را در این کشور برگزار نکردیم.
کد خبر : 283281

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، سید کمال میرمهدی ضمن‌ بیان این مطلب افزود: «حاکم امارات چندی قبل و طی دعوتنامه ای رسمی، از بنده خواست تا مسابقات جهانی استعدادیابی و قوی ترین مردان جهان را در این کشور برگزار کنم، اما بنده به خاطر حفظ ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی و محکومیت اقدامات نادرست اماراتی ها در منطقه به ویژه حمایت آنها از کشتار مردم مظلوم یمن، از این کار سرباز زدم.»


پیشکسوت و قهرمان پیشین هنرهای رزمی ادامه داد: «البته بنده تاوان این کارم را نیز دادم.‌ اماراتی ها تمامی اموال من در دبی را مصادره کردند. با این حال، بنده از مواضعم کوتاه نیامده و نخواهم آمد.»


کاپیتان میرمهدی با اشاره به این که خود را سرباز نظام در عرصه‌های بین‌المللی ورزش می داند، تصریح کرد: «بنده سال ها در کشورهای حوزه خلیج فارس، بیش از 60 مسابقه جهانی و بین المللی برگزار کرده ام که گامی مهم در جهت اثبات توانمندی های والای ایران اسلامی در عرصه ورزش بوده است. این موفقیت ها و اقتداری که امروز کشورمان در منطقه و جهان دارد، در سایه مجاهدت های شهدا، ایثارگران و جانبازان عزیز به دست آمده است. از این رو، بنده سربلندی کشورم را با هیچ چیزی عوض نمی کنم و در برابر تهدیدها و تحریم های اماراتی ها کوتاه نخواهم آمد.»


رئیس فدراسیون آسیایی قوی ترین مردان جهان در پایان یادآور شد: «درنظر داریم مسابقات استعدادیابی و قوی ترین مردان را به جای امارات در عمان برگزار کنیم. البته در این راه به حمایت مسئولان ورزش کشور نیاز داریم تا باز هم بتوانیم شایستگی های ورزش ایران در ابعاد بین المللی را به جهانیان اثبات کنیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته